کشوری که به اقیانوس وصله!

خرید بک لینک
فهمیدم که خودم دست خودمو می بندم!! این ها همه ش عذر و بهانه است. من می تونم هر کاری خواستم انجام بدم!اینکه کسی تشویقم نمی کنه دلیل خوبی برای درجا زدن و دست به کار نشدن نیست!! من باید راه خودمو برم. درسته که اگه محیط آرامش و شاد باشه موفق شدن راحته، ولی اگه همه چی حاضر و آماده نبود که دیگه نمیشه آدم بشینه دست رو دست بذاره! باید خودش بلند شه و زحمت بکشه آرامشو برا خودش فراهم کنه!اساسا آرامش من فقط دست خودمه. می تونم یه حرفایی رو جدی نگیرم. حواسمو به هر چی بدم همون میشه ملکه ی ذهنم. بنابراین، این منم که انتخاب می کنم به چی فکر کنم!تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

سلام خدای من خدای عزیزم!

لطفا کمکم کن همه چی به خوبی و خوشی و عالی پیش بره و به همه خوش بگذره و خاطره ی خوبی بشه ان شالله و یه عکسی که همه ی آدمای توشو دوست دارم بشه :)

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

خدایا کمک کن یه حرفی داشته باشم برا گفتن!!

خدایا کمکم کن زود تموم نشه!

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

بخیر گذشت!!

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

خدایا هیچ ایده ای ندارم فردا چی میشه

حالت گلاب به روتونی دارم با اینکه چیز فاسدی نخوردم!!

خدایا کمکم کن تمدید کنه! ایشالا

آمین

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

من دوس دارم اگه یه وقتی نی نی داشتم ایشالا تا وقتی نی نیه همیشه پیشش باشم!!

وای آخه چه جوری یه نی نی کوچولوی معصومو میذارن مهدکودک؟ دور از مامانش گناه داره بیچاره!

کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

میخوام یه بارم که شده به خواسته ی قلبم احترام بذارم و به خاطرش شده تا اون سر دنیا هم برم (ایشالا!)

نمی دونم تو این سالا چرا اینقد انتخابای عجیب غریب می کردم! هر کاری کردم بهترین کار بوده حتما!!!!! (اثرات خوندن کتاب شفای زندگی)

ولی انگار یه پرده ای از جلوی چشمم کنار رفته!

خدایا بهم کمک کن و منو به بهترین راه راست هدایت کن

آمین
کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

با ۱- زنگ زدن به ملیکا۲- سحرخیزی۳- رفتن تو جمع مردمضمنا غذای سالم و تازه خوردن هم بی تاثیر نیست!خرید هم که دیگه هیچی نگم بهتره!کشف جدید: بستنی قیفی پیچ پیچیدر کل همه ی کشورای دنیا خوبن و همه جای دنیا برا زندگی خوبه!! آدم بهتره خودشو غصه نده حداقل تا ۶۰ ۷۰ سال دیگه که ما زنده ایم ایشالا منابع به اندازه ی کافی هست و همه چی هست ایشالا! از الان نمی خواد فکر ذخیره کردن برا آینده باشیم از سر ترس! من الان برم خودمو بندازم تو سختی و تو سرما مثل سگ یخ بزنم که میخوام آلمان باشم؟ خب مگه همین ایران خودمون چشه؟! کلی نعمت داریم اینجا الهی شکر. همین جا هم میشه هزاااااران تا خاطره خوب داشت کلی تجربه کسب کرد و برای تفریح و مسافرتم رفت اونجا! الان دیگه با وجود اینترنت دنیا خیلی داره یکپارچه تر میشه و جوری نیست که ما از حال مردم دیگه بی خبر باشیم و نتونیم ایده بگیریم! من به شخصه که هزااااار تا کار برا انجام دادن تو همین ایرانشم دارم! حالا وقتی تمامشونو انجام دادم ایشالا اون موقع به بعدش فکر می کنم! کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

می دونی به نظرم آدم باید تا می تونه فکرشو وسیع کنه و آرزوهای دیگرانو زیر پا له نکنه! بلندپروازی فقط این نیست که آدم یه کار خیلی خیلی بزرگ یا خفن تو زندگیش انجام بده! من به مامان بزرگ خدا بیامرزم خیلی افتخار می کنم. مادر بزرگ من ۹ تا بچه به دنیا آورد و اینکه ما همه ی عمه و عموها دور هم جمع میشیم و تو مهمونی ها و تفریحا با همیم همه ش از برکت تلاش همین مادر بزرگه! همه ی این خاطرات خوبو ما مدیون مادربزرگیم! حداقل من یکی که هر وقت تو آینه به خودم نگاه می کنم یادشو زنده می کنم چون رنگ پوستم شبیه مامان بزرگمه! و حس می کنم این زرنگ بودنم و اینکه جوون می مونم (ان شالله) و یه سری چیزای دیگه مو از مامان بزرگم به ارث بردم.به نظر من این شگفت انگیز و زیباست!به نظر من پختن لوبیا یا نونم شگفت انگیزه! اینکه لوبیاهای سفید رنگو می ریزم تو قابلمه و چند ساعت بعد قرمز میشن خیلی هیجان انگیزه برام! اینکه خمیر تبدیل میشه به نون خوشمزه و خوش عطر برام خیلی جالبه.هر کسی آرزوهای خودشو داره. مهم اینه که آدم پیش خودش احساس خوش بختی کنه و قلب خودشو دنبال کنه! تو یادداشتای خودم یه جمله پیدا کردم که هیچ رویایی ت کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

من حس می کنم آینده کاملا درخشانه!کتابایی که می خونم از کره، آلمان، آمریکا، انگلیس و ... می بینم که خیلی از مشکلاتی که ما داریمو اونا هم یه روزی داشتن! ولی هی تلاش کردن هی تلاش کردن و در نهایت فرهنگ خود به خود اصلاح شده به مرور زمان و پیشرفت کردن و به اینجاها رسیدن!من دیدم که هواپیما ساخته ایم ما! من می بینم که وقتی کسی سطح کارشو بالا می بره می تونه به همه جای دنیا حتی آمریکا سفر کنه.من دیدم که روستاهای شمال ایران چقد شبیه اروپا هستن! من می بینم که ما تو اینترنت به همه چی دسترسی داریم! کلا ما خیلی چیزا داریم!! چرا ناسپاسی کنیم؟ تو رو خدا یه ذره هم بیاین قدردان نعمتایی که داریم باشیم!خدایا شکرتخدایا ببخشید که یه وقتایی نا شکری می کنما! کشوری که به اقیانوس وصله!...

ما را در سایت کشوری که به اقیانوس وصله! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 15:06

صفحه بندی